2015. május 22., péntek

10. Fejezet

Sziasztok!
Meghoztam a kövi fejeztet.Bocsi kicsit rövid lett, de remélem tetszik így is.
A kövi fejezet nem tudom mikor lesz, mert a fiamnak tüdőgyulladása van, és lehet hogy kórházba kell menni vele, de akkor nekem is ott kell lenni, és akkor nem tudom írni.
Puszancs
Annamari

-Alice mi a bajod?-kérdeztem döbbenten
-Hogy mi a bajom?-kérdezett vissza dühösen, de ami még furcsább volt, hogy a szerelmem mellettem elkezdett kuncogni mire én kérdőn néztem rá
-Csak Alicenek nem tetszett, hogy elraboltalak, és kijátszottam a képességét -mondta nevetve.
-Még hogy nem tetszett! -háborodott fel az érintett-Ezt még vissza kapod Edward Cullen!-fenyegette meg a bátyát.Majd felém vette magát és átölelt.
-Bella annyira örülök, hogy megint együtt vagytok és együtt van a család -Majd sorba megölelt mindenki minket.
Carlisle és Esme ölelkezve figyelték minden mozdulatunkat, ahogy a szerelmem a kanapé felé kezd húzni, de mielőtt még leülhettem volna a kanapéra Edward az ölébe húzott és átölelte a derekamat, én az egyik karomat Edward nyakára tettem, és a fejemet pedig a fejére hajtottam.
-Olyan szépek vagytok így együtt, bár a múltban is láttalak együtt titeket, de élőbe sokkal jobb -mondta teli vigyorral az arcán Tiffany
-Á igen Tiffany, hogy is működik a te képességed?
-Nos hát bárki múltját meg tudom nézni,ha már egyszer megérintettem.
-Nem mindenkiét-szóltam közbe mire a szerelmem rám kapta a tekintetét és kérdőn nézet hol rám, hogy a barátnőmre
-Ezt nem értem.Te sem látod bella múltját?-kérdezte döbbentve
-Nem sajnos nem, pontosan úgy ahogy te sem hallod a gondolatait-mondta tiffany
-Érdekes...........-tűnődött Carlisle
- de akkor honnan tudtad, hogy mi kik vagyunk?-kérdezte Alice
-Mert mint már mondtam Bella elmesélt nekem mindent rólatok, és amikor az üzletben találkoztunk és  mivel tudtam a neveteket, így tudtam, hogy csak ti lehettek, és amikor kezet fogtam veled, akkor láttam a múltadat, ugyan úgy mint mindenkiét, kivéve Edwardot és Bellát.
-Én nem értem-mondta Emmet értetlenül
-Mit?
-Hát az oké, hogy Belláét nem látod, de Edwardét miért nem?-még mindig értetlenkedett a maci
-Ez egyszerű, mert még nem érintett meg -mosolygott Edward

-Ne vájkálj a fejembe!-Jelentette ki szinlelt sértődötten Tif -Kösz a figyelmet Emmet tette a megbántottat Tiffany.Emmet nem értette, hogy miről is beszél, de a többiek igen, és elkezdtek kuncogni.
-Most mi olyan vicces?Miért a kicsit marad ki mindenből? -duzzogott ő is
-Édesem, ha figyeltél volna, akkor érteted volna azt is, hogy Tiffany érintés útján látja mások múltját, de mivel még Edwardot nem érintette meg, így neki nem látja.
-Jól van na -hümmögött  tovább, mindenki őt nevette
-ha már itt tartunk akkor mi lenne ha meg mutatnád az emlékeimet-kérdezte Alice kérlelően
-persze
-akkor gyerünk a szobába
- de szerintem Jaspernek  is jönnie kéne velünk-mondta Tiffany amit nem értettem, de a szerelmem igen, és így ő is erősíttet azon, hogy ne csak ketten legyenek, amikor Alice megtudja a múltját .Lehet, hogy Alice múltja nem is olyan szép? és mi van ha azért nem emlékszik semmire, mert annyira szörnyű.

Még ők felmentek az emeletre, mi addig beszélgetünk, de engem igazán az foglalkoztatott, hogy miért kellet Jasper is.
Pár órával később Tiffany egyedül jött vissza elég borzalmas lelki állapotban , de nem értettem miért, amit azonnal szóvá is tettem.
-Tiffany mi a baj? Alice és Jasper hol van?

-Elmentek kiszellőzteti Alice a fejét -mondta idegesen
-De hát miért? Mit mondtál neki?-kérdezte Emmet előttem.
-Megmutattam az emlékeit, ami nagyon felzaklatta őt, de annyira, hogy még Jasper sem tudta le nyugtatni egy kicsit sem
-Nem a te hibád.-szólalt meg a szerelmem is
-DE ha én........-de nem bírta befejezni, mert Edward közbevágott
-Alice kérte, hogy mutasd meg neki, nyugi, majd megnyugszik és nem lesz semmi gond vele. Hidd el ismerem őt annyira, hogy tudja, mi lesz vele ezután.
-Hát remélem, hogy neked van igazad.-sóhajtott -De későre jár, és Bellának ennie is kell meg aludni, biztos fáradt .
Próbáltam ellenkezni, de nem hagyta a szerelmem, hogy ellenkezek.Elköszöntünk mindenkitől, kivéve Alicet és Jaspert, mert ők nem voltak ott és Edward haza hozott minket, de nagy örömömre nem ment el hanem megvárta még megfürdök, és eszem, majd együtt mentünk fel a szobámba.Be feküdt mellém az ágyba jól betakargatott, hogy meg ne fázzak és a mellkasára húzott.
-Annyira jó érezni a tested melegét-puszilta meg a fejem búbját.
-Annyira jó hogy újra itt vagy velem-néztem mélyen a szemébe.Edward közelebb hajolt, és szenvedélyesen megcsókolt, amikor elváltunk, még egy csókot nyomott a homlokomra, majd elkezdte dúdolni az altatómat, amit már 2 éve nem hallottam .Mélyen beszívtam az illatát és egy kettő elaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése