2015. június 21., vasárnap

13.fejezet

Sziasztok!
Itt a következő feji. Mindenkinek tetszeni fog :D(a párom szerint )
De hogy őszinte legyek erőt adott Arabella és
Mirella, a komikkal, és a nagy nézettség :)
Ha lehet akkor kérnék szépen még komit
Jó olvasást!
Puszancs Annamari

(Edward szemszöge)

Abban a pillanatba, hogy megláttam a kedvesem, tudtam, hogy Alicenek lesz igaza ismét.Ez már túl sok volt nekem.Annyira gyönyörű volt abban a csipke hálóingben, és nem is takart sokat, épp annyit hogy teljesen elfelejtkeztem mindenről.csak a vágy uralkodott rajtam teljesen.
Vámpír sebességgel mentem a szerelmemhez, és a falnak nyomtam.
-Nagy bajban vagyok?-kérdezte félénken
-De még mennyire-mondtam
Belenéztem a szemébe, ahol nem láttam más csak szín tiszta szerelmet és vágyódást.Nem tétováztam tovább és lecsaptam forró ajkaira közben óvatosan átöleltem, szerelmem egyik keze a nyakam köré fonódott a másik pedig a hajamba túrt.Kezeim vállaitól lefelé haladva felfedező útra indult.ahol értem ott simítottam végig törékeny testén, feneke alatt megfogtam és magamhoz emeltem, úgy folyattuk tovább a csók csatánkat, közben elindultam az ágy felé.Óvatosan lefektettem őt és mellé heveredtem féloldalt, próbáltam visszakozni, de elkövettem egy nagy hibát, újra végig néztem gyönyörű testén
-Olyan gyönyörű vagy-mondtam rekedten, mire szerelmem teljesen elpirult, ami még jobban fel korbácsolta a vágyaimat.Végig csókoltam arcán minden szegletét, majd végül az ajkait vettem birtokba.Óvatosan becsúsztattam ujjaimat  a vékonyka selyem anyag alá, ami szerelmem felső testét takarta. Lassan kezdtem el lecsúsztatni a válláról a pántot és a lehető leggyengédebben bújtattam ki a ruhadarabból . Kezem  a  hasát  simogatni kezdte, majd lassan haladtam egyre feljebb a simogatással, miközben ajkam a nyakát cirógatta. Bella sem tétlenkedett egyik kezével  ismét hajamba túrt, míg a másikkal lágyan végigsimított a gerincem mentén. beleborzongtam  az érintésébe. A  kezeim lassan elérték a csodálatos halmokat, és finoman végigcirógatták őket, az érintéstől Bella halkan felnyögött.Remegő kezeivel lassan kezdte kigombolni az ingem , mikor ez sikerült simogatva fejtette le rólam.Az egyik lábát átemelve rajtam a csípőmre ült én pedig a combját kezdtem simogatni, majd felakartam ülni, hogy ajkait birtokba vehessem, de nem engedte.lehajolt és meg csókolt, kezei felfedezték felsőtestem minden egyes szeglettét, majd keze egyre lejjebb haladt és megállapodott a nadrágom gombjánál.hirtelen meg fogtam a két csuklóját.Szerelmem vágytól teli szemeit rám emelte és kérdőn nézet rám.
-Nem akarom, hogy bajod essen, azt nem élném túl -mondtam rekedtes hangon.
-De nem fogsz .tudom -mondta határozattan és egyre közelebb hajolt hogy megcsókoljon.de mielőtt elérhette volna ajkaim ismét megszólaltam.
-Ha valami nem jó, akkor  ígérd meg hogy szólsz.-nem válaszolt, hanem elkezdte a nyakam apró puszikat hinteni-összeszedtem minden erőmet, hogy megtudjak szólalni-Bella! ígérd meg.
-ígérem,  de nem lesz semmi gond.-mondta határozottan, nem tudom, hogy bír ilyen összefüggően beszélni, amikor nekem egy szót is nehéz kinyögnöm.
szerelmem kigombolt a nadrágom, és próbálta lehúzni rólam, de nem sok sikerrel , meguntam , hogy nem érezhetem forró testét, így egy határozott mozdulattal letéptem magamról a Nadrágot, már csak két apró ruha darab takarta testünk, magam alá fordítottam a kedvesem és birtokba vetten teste minden egyes pontját, cirógattam és csókokat hintettem be.Most a  szerelmem volt türelmetlen és az alsómat hámozta le róla, csiga lassúsággal.Szerelmemen  apró szatén bugyi még mindig rajta volt,  így újból fel kellett emelkednem  róla, hogy megszabadíthassam tőle. segítőkészen felbillentette a csípőjét, mire én  lágyan a két oldal pánt alá nyúltam,  hosszú mozdulattal lecsúsztattam róla.szerelmem fölé gördültem, majd széttárt lába közé helyezkedtem.
-Biztos, hogy akarod? Tudok várni, akár éveket is, csak egy szavadba kerül....-folytattam volna tovább de ő a kezével befogta a számat.
-Csh ...Igen akarom és kívánlak, erre vágyom már nagyon rég óta.-mondta majd megcsókoltam újra és amennyire csak tudtam, óvatosan hatoltam belé. Eddig minden jó - gondoltam. Még egy kicsit beljebb mentem, majd meghallottam szerelmem nyögését. De ez valahogy más volt... Mintha fájdalmasabb lett volna. Összeszedtem minden erőmet és kinyitottam a szemeimet. Ekkor láttam meg kedvesem fájdalomtól eltorzult arcát. Azonnal megdermedtem és csak Bellára figyeltem.
- Jól vagy? - kérdeztem aggódva, miközben a zihálásomat próbáltam csillapítani.
- Igen... - nyögte. - Csak adj egy percet - lihegte.
- Tudtam, hogy nem kellett volna belemennem! - mérgelődtem, s megpróbáltam lassan kicsúszni belőle, nehogy még nagyobb fájdalmat okozzak neki.
- Ne! - kulcsolta a lábait a derekamra Bella, s így húzott vissza magához. Ez azonban nem volt jó ötlet, mert tövig hatoltam belé és rám sem volt hatástalan mert felmorogtam.
- Bella... - nyögtem rekedtes hangon.
- Már nem is fáj. Kérlek!kívánlak -A szemeibe néztem, de ott nem láttam mást csak színtiszta szerelmet és vágyat. Így hát elkezdtem lassan mozogni benne. Az első mozdulatomnál megrándult az arca, de nem szólt semmit, én pedig tovább mozogtam.Annyira jó volt érezni, ahogy meleg lágyságában mozoghattam! Ahogy rejtett kis izmai férfiasságomra tapadtak, egyszerűen leírhatatlan érzést váltottak ki belőlem.Egyre gyorsabban mozogtam benne,  már ő is élvezte, ezt a sikolyaiból és a nyögéseiből tudtam. Éreztem, hogy már közel van a beteljesüléshez, mert egyre többször nyögött fel,  a nevemet sóhajtozta, és gyakrabban jöttek az összehúzódások is, amit férfiasságomon éreztem. Nekem sem kellett már sok a gyönyörhöz csak arra tudtam gondolni, hogy minél hamarabb átélhessem én is és Bella is a gyönyört. Így még gyorsabb tempóra váltottam, számat kedvesem szájára tapasztottam, ezzel is elfojtva gyönyörünk hangjait,  abban a pillanatban ért el minket a gyönyör, mikor egy hangos reccsenést hallottam.Legördültem kedvesemről, őt a mellkasomra húztam, és betakartam magunkat egy pléddel.még  mind a ketten hangosan ziháltunk. Csak ekkor tűnt fel hogy az ágy keret tört ketté. Ezen elnevettem magamat.
- Min nevetsz? - suttogta erőtlenül kedvesem.
- Nézd csak - mutattam az ágy keretre.
- Ezt te csináltad? - hüledezett.
- Látod, ennyire elveszed az eszemet, hogy már rongálok is - viccelődtem.
- Nem is hallottam, mikor eltört!
- Úgy látszik, mikor máshová összpontosul a figyelmed, nemigen érzékeled a külvilágot - csókoltam meg lágyan.
Egy kis idő múlva szerelmem felült és megszólalt
-Mit akartál velem beszélni?-Én hirtelen meg világosodtam. Mielőtt még ezt történt volna, egy fontos dolgot akartam vele beszélni felpattantam  szerelmem mellől magamra kapta a köntösöm  és a fiókhoz siettem.

4 megjegyzés:

  1. Szia most találtam rá a blogodra.nagyon jókat írsz csak így tovább
    ígérem, hogy ha gyakran frisselsz, akkor én meg mindig írok komit és véleményt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen.
      Ahogy tudok úgy frisselek.
      Köszönöm a komit.
      Puszancs Annamari

      Törlés
  2. Szia! Uh hát ez igen, a párod jól mondta, tetszik:D
    de most komolyan nagyon jó csak így tovább
    Szerintem leánykérés lesz :D
    pusz Mirella

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök hogy tetszik :)
      Szeretném is befejezni.
      Hogy mi is lesz, azt 1 óra múlva megtudod :)
      Puszancs Annamari

      Törlés