2015. december 25., péntek

21.fejezet

Sziasztok!
Karácsony alkalmával meghoztam az új részt!
Jó olvasást !
Puszancs Annamary


Renesmee szemszöge:
-Jacob , milyen gyorsan futsz?
-gyorsabban mint egy ember.Egy verseny a házatokig?
-Jó ötlet, de honnan fogod tudni, hogy merre kell menni?-hangos nevetésbe tört ki
-Már érzem az illatukat -mondta mosolyogva
-ó akkor háromra?-Mondtam és háromra indultunk is.ahhoz képes hogy nem vámpír gyorsan futott.fej fej mellet haladtunk, de a cél előtt már még gyorsabban futottam és így én nyertem.
-Nyertem!-mondtam nevetve.
-Igen gyorsabb vagy nálam.-mondta és nézet a kapuba, követtem a pillantását ahol anya állt karba tett kézzel és minket nézet mosolyogva-már azt hittem soha nem értek haza.

Jacob szemszöge:
Nem szóltunk semmit sem, hanem bementünk a házba és leültünk én az egyik kanapéra ültem, hogy Renesmeevel elférjünk,de ő nem mellém ült hanem a szomszédos fotelba.bár azt reméltem, hogy mellém ül,de megértem hogy miért nem hozzám ült.Még idő kell neki.Tifanny a másik kanapén Bellával ,Carlie meg mellém ült.
-Mit tudtál meg Jake?És a tanács mit szólt mindenhez?
-Hogy őszinte legyek ők sem tudják, hogy lehet ez, bár felvettettük, azt is hogy Renesmee félig ember és a múltban történtek.-Most már nem szívesen beszélnék erről.
-Hát erről nem tudtunk sok mindent meg-sóhajtott Bella is.
-Öhm Bella beszélhetnénk négy szemközt?-muszáj elmondanom neki, még ha nem is akarom, de tudom, hogy úgy is össze futnának, és az sokkal rosszabb lenne ha hazudnák.
-persze, gyere menjünk sétálni-mondta és elindult kifelé.
-Anya vigyázz magadra-Szólt Carlie mire Bella csak bólintott -Renesmee csak nézet hogy az anyjára és hol rám.amikor találkozott a pillantásuk,rá mosolygatm , amit viszonzott .majd mentem Bella után.Mesze mentünk, hogy ne lehessen hallani, amiről beszélünk.
-Elmondtad nekik, hogy ki az apjuk?
-Meséltem róluk, de nevet nem mondtam nekik és nem is szeretném, ha megtudnák.-jelentette ki határozottan, mire én csak bólintottam.
-Bella valamit el kell mondanom neked.Tudom, hogy ez nem a legjobb hír, de jogod van tudni, mert bármikor összetalálkozhattok.-mondtam mire Bella felhúzta a szemöldökét és várta hogy folytassam.-Cullenek is vissza jöttek-hadartam el gyorsan.
-MI? Mond hogy ez nem igaz!Nem !Azonnal el kell mennünk!Nem maradok itt .-mondta és indult volna vissza a házba,de én megállítottam.
-Bella nem teheted ezt velünk.Tudod mi lenne ha szétválasztanál minket.
-akkor te is gyere velünk
-Ezt nem tehetem a falkának szüksége van rám.
-De én nem akarok találkozni velük Jacob! tudom ha találkoznak velünk akkor tudják, hogy a lányok valóban Edwardé és félek hogy megpróbálná elvenni tőlem.-mondta és megértettem, de nem hiszem hogy elvenné a lányokat, mert neki van már felesége és egy lánya.
-Bella van még valami amit nem mondtam el neked.Edwardnak van felesége és egy vér szerinti lánya.-mondtam és vártam a reakcióját.-Ha a szemmel ölni lehetne akkor már megtette volna.A szemei csak úgy szikrázott a dühtől.
-Tőlem nem lehetett gyereke de mástól már igen!Milyen ironikus!De soha nem engedek neki!Soha de soha esküszöm.-kiabált és elkezdte irtani az erdőt.
-Bella nyugodj meg! Tudom, hogy min mész keresztül, de mi itt vagyunk neked és csak ez számít!Nyugi én is meg akartam  ölni,de a doki is a felesége miatt nem tettem.emlékszel mit mondtam akikor külön váltunk amikor terhes voltál?˛˛ha Edwardot megtalálom, kinyírom,és nem érdekel a szerződés``Na ezt be is akartam tartani.de mégsem tettem.
-Mutasd meg!-követelte én pedig kérdőn néztem rá-Mutasd meg  azt amikor találkoztál velük.-mondta én pedig felidéztem azt amikor találkoztunk a falkával velük.
"Épp járőrözni voltam amikor több vámpírt éreztem azonnal összehívtam a falkát és követtük a szagot.A szag egészen a határig éreztük. amikor mindenki oda ért akkor értek oda a Cullen klán is de feltűnt hogy nem 7en vannak, hanem 9-en,azonnal vissza változtam emberré.Amikor vissza mentem azonnal neki kezdtem.
-Mit kerestek itt?Még van képetek azok után ide jönni amit Bellával tettetek!És főleg te takarodj erről a környékről!-ordítottam Edward képébe.
-Nem tudsz te semmit!Soha nem gondoltuk, hogy egy vámpírnak lehet gyereke! és persze hogy elborult az agyam!-kiabált ős is  és elindult felém.De Egy vörös hajú nő vissza fogta őt.
-Úgy látom, hogy teljesen igazam volt abban, hogy csak kihasználod Bellát!Gyorsan túl léptél rajta.És a másik vöröske ő ki neked?Csak nem a lányod, bár nem hasonlít rád de az anyjára igen.
-Igen Jacob ő az unokám-szólalt meg a doki normál hangban.Egy pillanatra rá néztem a dokira és még dühösebb lettem vissza néztem az előttem álló vérszívóra.
-Persze Bella megcsalt velem,de ettől a nőnek a kölykét elfogadtad!Te egy undorító féreg vagy! Bella miattad halt meg!-ordítottam és neki rontottam, nem tiltakozott, hiszem miért is tette volna igazam volt!Engem a falka őt pedig a többi büdös vérszívó fogta és vitte távolabb.
-Jacob! Tudom hogy haragszol ami a múltban történt Bella miatt.De hidd el mi sem tudtuk, csak később hogy egy embernek lehet gyereke egy vámpírtól!-vette át a szót a doki.
-Ó valóban de ha neki elborult az agya.de legalább nektek lett volna eszetek és nem hagytátok volna elmenni! Talán még most is élne!
-Mit tudsz róla?Kérdezte a a kis pöttöm
-Semmit azt tudom, hogy megtartotta a babát.de Tiffany azt is elmondta hogy az anya nem éli túl egy vámpír baba kihordását.Megpróbáltam lebeszélni, de hajthatatlan volt így én ott hagytam őket. mert én tényleg szerettem és nem bírtam nézni a szenvedését!ez első utam hozzátok vezetett, hogy kinyírjam ezt a rohadékot.de addigra már nem volttatok ott .
-Még te beszélsz! Amikor te is ugyan úgy otthagytad őt magára!-ordított de a kis felesége rá nézet és mondott neki valamit.utána megnyugodott.
-Csak tudod nem én csináltam fel hanem te!-morogtam oda
-Jacob Tudom, hogy haragszol ránk és meg is értjük, de a szerződést ugye nem bontjuk meg?Már megkaptam a kórházban az állást és nem akarom lemondani-Ő a legnormálisabb a családban így hát beleegyeztem
-Rendben maradhatok, de figyelmesztetlek, ha egy embernek is baja esik, takarodtok! mondtam majd elmentünk a farkával.
"
Itt véget ért az emlék és Bella még idegesebb lett mint  volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése