2016. március 6., vasárnap

25.Fejezet

Sziasztok!
Bocsi a késésért.:( itt a kövi fejezet.
Jó volna egy pár szó a fejiről :(


Bella szemszöge :

-Bella!Ez nem lehet! Alice azt mondta meghaltál.Ó istenem de jó hogy élsz-mondta és vámpír sebességgel odajött és átölelt.amit én nem viszonoztam.Amint ezt észre vette rögtön elengedett.-Az unokám?Mesélj kérlek mondj el mindent!Bella Ne haragudj,de akkor még úgy tudtuk, hogy egy vámpírnak nem lehet gyerek.-mondta de én félbeszakítottam
-Nem kell a magyarázatod Carlisle!Kidobtatok, mint egy macskát!Most meg azt mondod, hogy ne haragudjak!Ezzel elkéstetek egy kicsit!200 év telt el!eddig hol voltatok?Meg mondom,!Sehol!
-Bella tudom, hogy nagyon megbántottunk, főleg Edward de kérlek értsd meg minket is.Tudom , hogy nagy hibát követtünk el, és hidd el ha Alice látta volna, hogy élsz, már régen amikor megtudtuk, hogy egy ember nő szülhet egy vámpírférfinek gyermeket, már meg is kerestünk volna.De Alice sem látott semmit rólatok.Egyedül Alice volt az aki soha nem adta fel.de kérlek legalább mesélj az unokámról-kérlelt tovább.De nem adom meg az örömöt nekik hogy elmondom a lányokat.Nem! meg kell védenem őket bármi áron.
-Sajnálom Carlisle, de ő most nincs itt!Neked ott van a másik unokád! -Láttam a megdöbbent arcát folytattam-Várj hogy is hívják Kertin-mondtam tettetett gondolkodással-Szóval tudod, hogy mi történik egy ilyen babával úgy hogy nem kell nekem semmit sem mesélnem.Egyet kérek tőletek!Hagyjatok minket békén.Éljünk egymás mellet boldogan, mint ha nem is ismernénk egymást.
-Honnan tudsz te Ketrinről?Na és hogy kérheted hogy hagyunk békén?mintha nem is ismernénk Bella?A lányom vagy és a gyermeked az unokám és Edward az apja.-mondta hitetlen kedve.
-Sok mindent tudok én.Biológilag lehet hogy ő az apja , de nem érdekelte 200 évig akkor ne most kezdjen el érdeklődni!Se ő sem ti!Gondoltatok volna erre akkor mikor hagytatok csak úgy kisétálni az ajtón.Mert én már nem az a kedves kis elesett Bella vagyok akin ti kétszer is átgázoltatok.Nem ! A gyermekemet megvédem mindentől én mindenkitől!Ebben biztos lehetsz.-Carlisle lehajtott fejjel elgondolkodott majd rám nézet és úgy válaszolt.
-Bella itt nem vagytok biztonságba nélkülünk!-jelentette ki határozottan,mire én csak karba tettem a kezeimet és felhúztam a szemöldököm.Még hogy nem vagyunk biztonságban ha megbírom védeni a családomat nem tud senki sem ártani.-A Farkasok csak velünk kötnek szerződést.Bár a határt nem szegik meg attól rátok még vadászhatnak rátok.-ha nem most jöttem le a falvédőről.Erre elkezdtem nevetni.Carlisle hitetlenkedve nézet rám
-Nekünk nincs szükségünk a segítségetekre!Mindent megoldunk magunk, és ha most nem haragszol a munkára jelentkeztem,. és nem beszélgetni.-mondtam nem akartam mindent elmondani.
-Jól van .Ha te így gondolod-hagyta rám.-Az állás a tiéd!Holnap reggel 8 ra itt legyél-mondta.
-Rendben,De csak mint nővér és semmi más közünk nincs egymáshoz!-jelentettem ki határozottan.mire csak bólintott.
Alá írtunk a papírokat, majd elköszöntem és elindultam a kocsihoz.A kocsiba a kormányba kapaszkodva gondolkodtam.persze hogy nem látja  jövőnket Alice ,mivel le vagyunk védve általam.Még jó hogy! Különben mindent tudnának rólunk.Ha meg annyira érdekeltünk volna őket már rég megkerestek volna .Mindent elkövetek annak az érdekébe, hogy a lányokat távol tartsam őket Nekem semmi sem fontos csak is ők!Én már nem csak simán Bella Swan vagyok aki voltam most már Bella Swan Volturi ! Aki egy kemény nő és nem hatnak meg ilyen kicsinyes dolgok amit Carlisle is felhozott.Nem! Kemény és rideg leszek velük.Nincs kegyelem.Döntöttem el. majd indultam el bevásárolni a lányoknak majd a lányokért a suliba.
Alice szemszöge:
Reggel kicsit késve értünk be Emily miatt, annyira cicomázza magát, hogy az nem igaz.Nagyon nem bírom ez a nőt!Annyira gonosz és alatomos ribanc hogy még létezésem alatt nem láttam hozzá hasonlót.Még azt is kinézem belőle, hogy Ketrin nem is Edwardtól van, csak valakivel össze feküdt csak a másik kidobta őt és így maradt az én nagy marha bátyám.Akivel már 200 éve nem beszéltem,azóta ,hogy a legjobb barátnőmet kidobta terhesen.Azóta számomra nem létezik többé Edward Cullen!Bella teljesen jogosan gyűlölné őt ha még élne de szegény biztosan bele halt a szülésbe, mint ahogy Emily is meghalt volna ha nincs Carlisle miatta él még mindig.De Bella mellett senki nem volt csak Tifany.Tudom! Hiszen végig figyeltem a jövőjét.amikor láttam hogy zuhan a föld felé és beindul a szülés.Egyből utána indultam Jazzel de még vámpír sebességgel is 5 nap alatt értünk oda de akkor már senki nem volt ott.csak hamu volt és csak Bella hamvai lehetett.Figyelni akartam a jövőjüket, de egyszerűen eltűntek! nem látom őket, sem Tiffanyt sem a gyermeket!Pedig annyit kerestem vissza jöttem Forksba is hát ha a falka tud valamit Jacob vagy Belláról de semmi !Jacob ott hagyta Bellát Terhesen és nem is találkoztam vele addig még vissza nem költöztünk.Hiányát még most sem sikerült enyhíteni.Jaj Bella miért így történt minden?Ha Edward nem lett volna olyan féltékeny akkor nem így történik minden és te még mindig élné és ti lennétek itt nem pedig ez a cafka.De amióta Nessie és Carlie is ide jár suliba azóta jobban érzem magam, bár tudom hogy van amit titkolnak előttünk de tiszta olyanok kinézetre mint Bella, de Nessi még belülről is olyan mint Bella.Lehet hogy rokonok?Fél vérek nem lehetnek, hiszen felismernénk egy félvért.Valahogy ki kell derítenem, hogy mit titkolnak mindenki elől.Vagy ne legyen a nevem Alice Mary Brendon Hale Cullen!
-Szerelmem-hallottam meg Jaz hangját a távolból.
-Igen?-kérdeztem, mire furcsán méregetett.-Mi az? van valami rajtam?
-Semmi csak itt vagyok egy ideje, de te észre sem vettél, és az érzéseid is ezt igazolják-mondta majd leült az ágyra mellém-Megint Bella? -kérdezte mire csak bólintottam-Nem a te hibád! Rögtön indultunk ahogy látomásod volt, ne okold magad!-mondta és húzott az ölébe , mire én rögtön megnyugodtam.
Nem tudom, hogy ezt most Jasper csinálta vagy csak a közelsége hat rám így.Mindenesetre most is nagyon jó jött.Rá néztem és egy röpke csókot kaptam.Morcos arcom láttán kuncogni kezdett és hozzá tette.
-Majd később bepótoljuk, most Carlisle hívat mindenkit az ebédlőbe.-mondta és álltunk is fel , majd indultunk le az ebédlőbe ahol Emily és Ketrin kívül mindenki ott volt.Ja igen a pláza cicák vásárolni mentek-gondoltam, erre ő felsége morogni kezdett, de mint aki meg sem hallotta úgy ültem le a székre Jaz mellé.
-Nos ha már Emily és Ketrin nincs itt ami szerintem jobb is így bele kezdenék.-mondta de habozott Carlislet ritka így látni tehát nagy a gond.
-Mit titkolsz Carlisle?Kuszák a gondolataid.
-Amint tudjátok a kórház felvesz mellém egy ápolót akit én választok ki.Ma reggel voltak a jelentkezők és olyan személy jött be akire senki nem gondolt volna.
-Ismerjük őt?-Kérdezte Esme
-Igen! Ismerjük őt nagyon is és elég rég óta.-mondta de még mindig nem akarja kimondani a nevét akivel találkozott
-Apa kérlek ne barkóbázzunk, hanem mond meg hogy ki volt.-elégelte meg Emmett de mind egyet értettünk.
Próbáltam a jövőt fürkészni, hogy ki lehet az mert Carlilse jövőjét nem néztem most.
Nem kellet sokat várnom és már láttam is hogy milyen nevet mond ki a száján.
-Ez nem lehet igaz-suttogtam elfullóan

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése