2016. április 23., szombat

26.fejezet

Sziasztok!
Tudom későn hozom, de most van rá időm :( meg hát rossz is az, hogy én itt írok nektek és 16 állandó olvasóm van de komit nem kapok :( szóval ez letör egy kicsit.de azért mindig teszek ahogy tudok.
Jó olvasást 
Sziasztok

 
-Amint tudjátok a kórház felvesz mellém egy ápolót akit én választok ki.Ma reggel voltak a jelentkezők és olyan személy jött be akire senki nem gondolt volna.
-Ismerjük őt?-Kérdezte Esme
-Igen! Ismerjük őt nagyon is és elég rég óta.-mondta de még mindig nem akarja kimondani a nevét akivel találkozott
-Apa kérlek ne barkóbázzunk, hanem mond meg hogy ki volt.-elégelte meg Emmett de mind egyet értettünk.
Próbáltam a jövőt fürkészni, hogy ki lehet az mert Carlilse jövőjét nem néztem most.
Nem kellet sokat várnom és már láttam is hogy milyen nevet mond ki a száján.
-Ez nem lehet igaz-suttogtam elfullóan


-Micsoda?-fürkészte az arcom a szerelmem.De nem neki válaszoltam hanem Carlislenak.
-Az nem lehet !Láttam Carlisle !Láttam, ahogy megindul a szülés és  én ......mi elmentünk de már senki nem volt ott csak hamu.Bella meghalt Carlisle!-mondtam és ha tudtam volna már sírtam volna.Jasper magához húzott és nyugtató hullámokat küldött rám amikor kicsit lenyugodtam,csak most figyeltem a családom többi tagját aki megkövülten ültek az ebédlőben.Hát igen arról hogy Bellát megkerestük arról nem tudott senki sem.
-Ti megkerestétek őt a tudtom nélkül?!!-kelt  ki magából Edward
-Azért mert te annyira ostoba voltál, hogy nem hittél neki én soha de soha nem hittem el az hogy nem a tiéd a gyerek! Mert Bella szeretett !!!És igen megkerestem és ha megtaláltam volna akkor velük maradtam volna és nem kellett volna nézni hogy egy ilyen szajhát hozol a házba mint Emily!-ordítottam én is.
-Gyerekek ne veszekedjetek!Van most fontosabb dolgunk mint a múltat bolygatni.-szólt meg anyánk -Carlisle Tényleg jól mondja Alice hogy Bellával találkoztál a kórházba?
-Igen drágám !Bella volt az utolsó jelentkező .Nagyon meglepődtem rajta, vámpír lett ő is és szerintem ezért nem láttad te sem Alice, mert azt ahogy gondoltuk Bellának valószínűleg  pajzsa van és így nem hat rá a képességed-végét már nekem mondta.
-Mesélj kérlek mondj el mindent, ugye az unokánkat  láthatjuk?-kérdezte Esme könyörgő szemekkel.
Carlisle gondolom gondolatban végig pörgette az eseményeket Edwardnak.Mert ő válaszolt.
-Nem csodálkozok hogy  látni sem akar minket.Tönkre tettem mindent és most a gyerekem miattam nőt fel apa nélkül és Bella is miattam szenvedett annyit .Csak egy valamit miért marad itt ? hiszen a falka bánthatja őket.Ezt nem hagyhatom-Hát persze most már érdekli őt! De 200 éve meg hagyta őt elmenni terhesen.Megérdemli hogy Bella nem foglalkozna vele.Csak az a baj, hogy szerintem rám is haragszik ez az idióta miatt.-gondoltam mire Edward morogni kezdett rám.
-Mi az? Szerinted nincs igazam? most már elvárod hogy a nyakadba boruljon és elfelejtsen mindent amit tettél vele  és amibe minket is belerángattál?Megérdemelnéd, hogy Bella jól felpofozzon.Carlise Bella megadta a címét?
-Nem sajnos nem és azt kérte tőlem, hogy hagyjuk őt békén és éljünk úgy mint ha nem is ismernénk őt.Bár a munkát neki adtam, mert legalább a közelünkben lesz , de nem kér belőlünk-mondta letörten .
-Na és a gyerek? Róla sem mondott semmit?-szólalt meg először Rosalie.
-Nem csak annyit hogy most nincs itt, de semmi többet nem mondott.
-De a gyerekhez nekünk is közünk van !Hiszen az a gyerek Edwardé!
-Ez nem hiszem Emmett,fel ismernénk ha fél vámpírral találkoznánk.
-De akkor hogy lehet ekkora hasonlóság?Gondolkozz már Edward.
-Elmondanátok, hogy miről beszéltek? Csak hogy mindenki értse?-szólt Carlise
-Emmet azt gondolta, hogy az új diákok Nessie és Carlie Bella lányai.de ők nem félvérek Bár a hasonlóság nagyon nagy de Különböznek Ketrintől.Szóval biztos, hogy nem Bella gyerekei.
Ebben mindenki egyet értett.Utána nem sokat beszélgettünk, abban egyeztünk meg hogy hagyunk Bellának egy kis időt, addig Carlisle próbálja megbeszélni vele hogy legalább néha találkozzunk már csak a gyermek miatt is.
1 hónappal később
Renesmee szemszöge:
Már egy hónapja hogy Forksba költöztünk és életem legjobb dolga volt erre anyát rábeszélni.Elég sok minden történt ez az egy hónap alatt .Kötöttem egy rendkívüli barátságot Alicel sokat jártunk el vásárolni ,moziba vagy kajáldába, sokszor jött velünk a  testvérei is vagy Carlie.mindenkivel jól kijöttünk, kivéve Emilyt és ketrint.Valahogy nem illet a klánba bár még nem voltunk egymás családjánál bár ez így volt jó, mert anya és tiff mindig azt mondják, hogy nekünk vigyázni kell mert anya volturis címén még az életünket is akarhatják, de nem ebben nagyon hajthatatlan főleg anya.De ismertük a családfőt és a feleségét is többször futottunk össze a boltban.Főként Alicel aki sokszor úgy beszélt mintha látná a jövőt, de nincs kizárva hiszen  vámpír és van akinek képessége is van.Anya Még azt sem hagyta hogy elmondjam Alicenek hogy félvérek vagyunk ha már anyáékkal nem találkozhatnak.Nem értem miért bujkálnak anyuék előlük hiába kérdezzük nem mondják meg mindig kitérő választ kapunk rá.De anya megígértette velünk hogy nem mondjuk el egy Cullennek sem.Bár Alice sem mondta el nekem az igazat de lehet hogy csak azért nem  mert valaki nem hagyja neki.Nos és itt van még Jake is, hm hát sokat jártunk és járunk össze és ha szabad ideje van akkor nálunk van de még nem történt semmi olyan köztünk,de én tiszta szívemből szeretem őt de félek neki elmondani, mert mi van ha ő nem érez viszont úgy ahogy én? nem élném túl a visszautasítását és azt sem akarom, hogy a bevésődés miatt legyen velem.Majd ha ő azt mondja szeret akkor majd én is elmondom az  érzésemet.
-Szia hercegnőm!-köszönt rám egy kellemes hang.mire megfordultam Jake el találtam szembe magam.ahogy belenéztem a sötét szemeiben ami most is csillogott mint mindig elvesztem egy pillanatra és csak utána eset le hogy köszönnöm is kéne.
-Szia Jake!-köszöntem mosolyogva a szívem mint mindig a torkomba dobogott puszit adtam az arcára.
-Mehetünk?
-Nem ! Sajnos nem mehetek veled a történelem tanár párokba irat velünk eszét és holnapra kell úgyhogy ma Alicel megyek-mondtam kicsit szomorkásan
-Várj ! Azt mondtad Alice? Alice Cullen?-kérdezte egyszerre döbbenten és Kissé feszülten.
-Igen Vele osztott be a tanár, de most miért vagy ilyen feszült?-kérdeztem én is
-Ne hogy azt mond, hogy nem tudod mik ők valójában és te meg még elakarsz menni hozzájuk?-sziszegte nekem amitől én csak még idegesebb lettem
-Igen tudom mik ők! De Alice a legjobb barátnőm és ha már anya és tiff nem engedik meg hogy Alice jöljönn hozzánk így én megyek hozzájuk.és ezt nem tilthatod meg nekem -válaszoltam indulatosan
-Nessi kérlek ne menj!Bajod eshet,ők mindenkin átgázolnak kérlek-könyörgött megtörten.
-Már miért lenne bajom fél vér vagyok és megtudom magam védeni amúgy sem lesznek otthon csak Alice és az anyja ők meg nem is bántanának .
-Kérlek Nessie! Könyörgök ne menj
nem értettem miért ilyen ellenséges Jake Cullenékel hiszen anya és Tiffany is vámpír és velük nincs semmi baja.Cullenéket meg jobban ismeri mint anyáékat.
-Miért nem akarod hogy találkozzak velük? Alice a legjobb barátnőm soha nem bántana.
-Mert .....mert ők egy mocskos vérszívók és nem akarom hogy téged is bántsanak-A szavai tőr ként hasított belém vérszívók.
vérszívók vérszívók

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Tudom régen írtam de az az igazság, hogy ritkán van friss és így én is ritkán nézem :(((( De gratulálok nagyon jó csak így tovább :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia !
      igen sajnos ritkán van :( nem mindig tudok írni most született meg a pici lányom és három gyerkőc mellett nem egyszerű.de ahogy tudok teszem fel.
      Puszancs Annamari

      Törlés
  2. Szióka! Nagyon jó ugye Jake és Nessie nem fog össze veszni örökre?????
    és ugye nem hagyod félbe a törit???
    szia Ari

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      A bevésődés örökre szól ;) többet nem mondok :) félbe nem fogom hagyni, max ritkán van friss.
      Puszancs Annamari

      Törlés