2017. október 8., vasárnap

élet jel

Sziasztok!
 Tudom eltűntem és nem is adtam magyarázatot, hogy miért lett ismét nyilvános a blog.
Na szóval.Egy ismerősöm olvasta a törimet, ő azt mondta , hogy ˛˛nagyon jó, és attól mert komit nem kapok, attól még írjam és ne hagyjam abba, és tegyem nyilvánosra, mert olvassák, csak lusták komizni ˛˛ és a nézettségek alapján olvassátok, szóval újra megnyitottam a blogot és kedvemre írni fogok, frisseket nem tudom mikor fog jönni, mert nem szoktam erőltetni, akkor írok mikor úgy érzem jó esik és van ihletem is. Most ez hosszú és zűrös időn vagyunk túl, mert házat vettünk és költöztünk, plusz a kis lánykám nehezen szokta meg a helyet és első 2 hétben csak velem maradt el.de ez is elmúlt,remélem most gyorsan tudok hozni a kövi  fejit.
Ennyi lett volna amit szerettem volna közölni.mikorra befejezem, hozom a kövi fejezettet.
Puszancs
Annamari
                                             

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése