2017. május 25., csütörtök

meghívós lesz a blog :(

Sziasztok! Tudom megint eltűntem ,de nem fogok hazudni, nincs ihletem :/ vagy is volna de nem érzem azt hogy van értelme folytatni,mivel egy komit sem kapok, pedig  nekem sokat számítana és kicsit bíztatna is de nem kapok, pedig 36 an olvastátok el az utcsó fejezetet is, de még sem.
De volna két dolog ami miatt most írok.
Az első :
Most egy dolgot még megpróbálok mielőtt teljesen bezárnám a blogot, meghívóssá teszem, de ha nem lesz változás akkor zárom, Bár őszintén nem szerettem volna meghívóssá tenni, de ez van.Na szóval. aki szeretne meghívót kérni, az komiba küldje el az email címét, vagy küldje nekem (bella.cullen.edvard@gmail.hu) ra és küldöm a meghívót.A kérést 06.hó 25.-ig  lehet kérni, utána zárom.
A második:
Onnan jött az ötlet, hogy ne töröljem mindjárt, hanem inkább meghívóssá tegyem, több blog felhasználó is így csinálja, és őszintén mondom (írom) megértem őket :/Na szóval van egy blog amit most kezdtem el olvasni(igen én is szeretek olvasni más töriket :), nem csak alkonyatosat) tegnap kezdtem el és tegnap még bírtam , ma már meghívós lett és nem tudom megkeresni a történet íróját.Ha valaki tudna nekem email címet írni http://pixiesstories.blogspot.com/ ennek a blog tulajdonosának azt nagyon megköszönném. aki tud az segítsen :)
Ennyi lenne amit szerettem volna veletek is megosztani. A frissről annyit, hogy akkor fogom feltenni, ha zártam a blogot, de már készen van csak még át kell futnom.
Köszönöm puszancs Annamari

4 megjegyzés:

  1. Szia. Szeretnék egy meghívót igényelni erre az e-mail címre ha még lehet. zita0013@gmail.com Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  2. Elfelejtettem megkérdezni, hogy nem tudod véletlen hogyan tudnám felvenni a kapcsolatot A Whole New World [twilight fanfic] oldal szerkesztőjével. Előre is köszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen tudok adni e mail címet :loveinla@citromail.hu itt tudod elérni, ne ijedj meg ha késik a válasz :)

      És te erre a blogra nem tudsz elérhetőséget?
      http://pixiesstories.blogspot.com/
      Puszancs Annamari

      Törlés
  3. Sajnos nem. Köszönöm szépen a meghívót.

    VálaszTörlés