2015. február 7., szombat

3.fejezet

Sziasztok!
Nem tudok aludni, mert a férjem zenélni van, és így megírtam a kövi fejezetet is.Remélem tetszik, csak az a baj, hogy hogy 5 nap alatt170 fő olvasta a törimet, de ebből csak 2 fő komizott :( ez egy kicsit elszomorít.
de remélem , hogy azért kapok még komikat.
Puszancs



/Alice szemszöge/

-Edward! Te mióta hallgatod megint a gondolatainkat?-próbáltam terelni a témát
-Az mindegy! De válaszolj Alice!-erélyesebben szólt, de én még mindig nem tudom mit mondhatnék.
-Valami olyat , amit neked még nem szabad tudnod  a születésnapodig-válaszolt jasper helyettem.
-Igen, szóval légy jó fiú és ne hallgatóz!-mondtam kacsintva
-Alice, nem kell semmilyen szervezkedést - mondta ellent mondást nem tűrve.
-Majd meglátjuk bátyuskám-vigyorogtam, de közben ügyeltem a gondolataimra.
Edward furcsán nézett ránk, aztán felment a szobájába.Hangosan fújtam ki a levegőt.
-Köszönöm,ha te nem vagy akkor lebukunk-majd egy gyors puszit adtam neki.
-Szívesen, de most már figyelni kell a gondolatokra-figyelmeztettet
-Na mi az a nagy titok?-kérdezte Emmet felhúzott szemöldökkel.
-Mindent a maga idejébe Emmet!
-Jaj ne már Alice! Mond el
-Nem!Majd ha itt lesz az ideje.-közben befelé indultunk Jaspel a házba.

Bella szemszöge
Reggel késve  keltem , így gyorsan elkészültem, és szaladtam le a lépcsőn én nagy szerencsétlenségemre ezt nem kellet volna, ugyan is a lépcső közepétől megbotlottam és legurultam.Lent Tiffany döbbent arcával találtam szembe magam.
-Jézusom Bella, már megint mit csinálsz?-közben nyújtotta a kezét, hogy felsegítsen,csak hogy borzasztóan fájt a karom az ütéstől.
-Aú.... fáj a karom de nagyon.
-Mutasd, hagy nézzem-mutattam neki és már látszott, hogy dagad be.
-Bella ezt látnia kell egy orvosnak
-Nem, minek? Nem ez az első eset, hogy ilyen történik-mondtam az igazat
-Persze! Azon kívül, hogy néha megbotlottál és vonzod a vámpírokat, nem láttam még ilyet tőled.
-Pedig igaz-mondtam vissza gondoltam, amikor Edward mentett meg Tyler kocsija elől.
-Hahó Bella! Itt vagy?
-Igen persze
-Jó na gyere segítek felkelni, és megyünk a kórházba, megnézetni a kezed.De előtte teszünk rá jeges borogatást, hátha enyhít valamit.
-Minek itthon is tudom borogatni, nem kell ide orvos!-mondtam határozottan, de Tiff ezzel mit sem törődött, betuszkolt a kocsiba és mentünk a kórházba.
-Miért csinálod ezt velem?-kérdeztem és tettem a durcit
-Jaj Bella!-sóhajtott-Ne  legyél már ilyen, muszáj elmenni, lehet hogy eltört, és féltelek tudod, hogy mennyire fontos vagy nekem, és nem akarom, hogy bajod essen.
-Jól van , fel fogtam-mosolyogtam rá.
-Csak egy a bibi
-Mi?-kérdezte és össze ráncolta a homlokát
-Szerintem Carlisle a kórházban dolgozik.
-Bella mi itt a probléma? Hisz tegnap azt mondtad Alicenek és Jaspernek, hogy nem haragszol rájuk és ők a második családod, akkor nem értem miért izgulsz? -nézet rám értetlenül
-Nem is tudom, csak félek, hogy megint elmennek, és kitudja, hogy látom e őket valaha.-feleltem neki őszintén.
-Ezt nem hiszem, hogy megtörténhet, mert látszott tegnap Aliceen és Jasperen, hogy mennyire hiányoztál, és szeretnek, és amiket meséltetek nekem, abból azt veszem ki, hogy az egész Cullen család szeret!
-Nem Tiffany, egy Cullen nem szeret.-szomorodtam el
-Hát nem is tudom Bells -tűnődött el a barátnőm.
-Mindegy felejtsük el oké?
-Ahogy akarod.
Megérkeztünk a kórházba , leparkoltunk utána indultunk be az épületbe.Bent Tiffany ment előre és kerített egy dokit, persze a dokinak tetszhetett Tiff, mert alig bírt megszólalni, de aztán Tiff kezdte.
-Elnézést a zavarásért, de a barátnőmnek szüksége lenne egy orvosra, aki megnézné a kezét.- Mondta mosolyogva.
-Nos...ö...sajnálom, de én sajnos nem tudom megnézni, mert műtétre kell mennem, de szólok az egyik legjobb orvosunknak,majd ő ellátja.
-Carlisle-suttogtam és a szívem majd kiugrott a helyéről.
Észre sem fettem, mikor ment el a doki, vagy mikor ültünk le.
-Nyugodj meg Bella! Úgy ver a szíved, hogy félő, hogy szívrohamot kapsz.
-Tudom, hogy neki szólnak majd, csak figyeld meg.
-Miből gondolod? Lehet, hogy nincs is bent, vagy épp betegnél van.
-Tiffany! Ismerem Carlislet, egy kiváló orvos, és biztos vagyok benne, hogy bent van.-mondtam határozottan.
-Jó napot! Dr.Cullen vagy.......Bella? Te vagy az? Istenem, úgy hiányzol,de mi történt már megint ?-Kérdezte, de már kereste is rajtam, a látható sérülést

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése