2015. február 18., szerda

5.fejezet

Sziasztok!
Itt a kövi fejezet, bár komikat nem kapok, így nem tudom, hogy mit csinálok jól, és min kéne változtatni, de remélem hogy tetszik.
Puszancs Annamari
 
/Carlisle szemszöge/

Annyira jó volt újra látni a lányomat, igen lányomat Esmevel az elejétől fogva lányunkként tekintettünk Bellára.De nagyon sokat változott az elmúlt 2 évben, szegényen látszik, hogy megvan törve és sokat fogyott.Nem tudom elképzelni sem, hogy mi történt vele, de nem sok jót látok. Jaj a többiek hogy fognak örülni bellának, mindenki szerette , még Rosalie is tudja, hogy ő a családunk része, ugyan úgy mint bár melyik testvére.De azt meg kell hagyni tényleg vonzza a vámpírokat.Aztán megcsörrent a mobilom, Alice hívott, biztos látta előre, hogy Bellaék is velem jönnek.
-Halló- szóltam bele.
-Szia apa! Csak gyorsan elmondom, mindjárt jön a nővér egy súlyos beteggel, és kérdezi, hogy maradsz e bent, vagy keressen mást.De nehogy el válald, mert nem tudom, hogy mikor lesz olyan alkalom, hogy Edward nem lesz itthon, de mi igen-hadarta el gyorsan, de olyannyira, hogy vámpír létemre  ellenére is nagyon kellet figyelnem, hogy értsem
-Rendben ,köszönöm-mondtam és már kopogtak is az ajtón.
-Most le kell tennem, majd megyünk ,ja és Alice remélem nem szóltál róla senkinek
-Persze, hogy nem!Akkor majd nem soká találkozunk szia és vigyázz magatokra.-mondta, de már időm sem volt válaszolni, mert letette.Ismét kopogtak.
-Szabad-szóltam ki.
-Elnézést Dr. Cullen, most hoztak be egy sürgős Betegek, akinek autóbalesete volt és műteni kell, bent marad Doktor úr?-Mondta Ms.Harper
-Hát sajnos nem tudok maradni, fontos elintézni valóm van . de szóljon Dr. Robertsnek, most amúgy is bent van , ő műszakja van.
-Rendben, és még egyszer elnézést.-mondta és már fordult is ki.Az ajtóban még vissza fordult-További szép napot önnek.
-Nincs semmi gond.Önnek is legyen gyönyörű szép napja-mosolyogtam rá
Gyorsan elrendeztem a szokásos műszak végi teendőmet, és mentem a parkolóba, a kocsimhoz gondoltam megvárom ott Bellát és Tiffanyt. Már majdnem ott voltam a kocsimnál mikor megéreztem az illatukat, így  körbe néztem, amikor megfordultam akkor láttam meg őpket, ahogyan Bella mászik le Tiffany hátáról ,el kerekedet szemmel néztem rájuk.
-Ti ezt komolyan mondjátok, hogy futva hoztad a hátadon?-kérdeztem Tiffanytól
-Igen , így gyorsabb is volt, és nem kellet még kocsit is hozni, vagy vissza jönni érte.-magyarázta
-Na és ha lebuktok, akkor mindenki aki látta volna, annak is ezt mondtad volna?-kérdeztem számon kérő hangon.
-Nem akkor nem tettem volna ki magunkat ilyen veszélynek.
-Jól van, de most már induljunk.-és nyitottam a kocsit a hölgyeknek.Amikor mindenki be szált, már indítottam a kocsit és már vártam, hogy mit fognak szólni a többiek.Hamar haza értünk, beálltam a kocsival a garázsba, mikor ki száltam a kocsiból Rosalie dühös pillantásával találkoztam.
-Te egy embert hoztál a házba?-sziszegte dühösen, aztán Bella is és Tiffany is ki száltak a kocsiból, és Rosalie meglátta Bellát egyből odarohant hozzá és megölelte
-Ó Bella, de jó hogy itt vagy-Bevallom, tudtam, hogy mérlegelte a dolgokat Bellával szemben, amikor eljöttünk Forksból, de ezt korántsem gondoltam, hogy így fog reagálni ha újra viszont látja majd.
-Hát itt meg mi folyik Carlisle- Kérdezte Esme amikor megjelent a többiekkel a garázsba.Amikor meglátta Bellát odarohant és megölelte és könnyek nélkül zokogni kezdett Bellával együtt.Majd mikor el engedték egymást Emmet is üdvözölte.
-Bella hiányzott már a kétballábas hugicám -mondta közbe felkapta Bellát és meg pörgette.
-Emmet fejezd be-szólt rá Rosalie és tarkón vágat.
-Aú...ezt most miért?-tette az értetlent Emmet
-Tudtam hogy el jösz-mondta vigyorogva Alice -Hogy van a kezed?
-Már nem fáj annyira,patam rá fájdalomcsillapítót-nézet rám mosolyogva
-Örülök, hogy újra találkozunk-üdvözölte Jasper is Bellát
-Alice,Jasper ti tudtátok?hitetlenkedve nézet rájuk a kedvesem.
-Igen tegnap volt egy látomásom Belláról, hogy abban a boltban lesz, ahova mi is megyünk.-felelte mosolyogva.
-Akkor ezért nem mehettem veletek! Igaz?
-Igen, válaszolt Jasper
-És ez volt a titok is, amit  Edward nem tudhatott meg?kérdezte Emmet
-igen, mivel Bella megkért rá.
-Jaj ne haragudj Tiffany, el felejtetelek bemutatni a családomnak.Ő itt a feleségem Esme, és a gyerekeim Rosalie és Emmet.Jaspert és Alicet már ismered.
-Igen sziasztok
-Szia! örülök, hogy megismerhetlek.De gyerünk be, ne itt álljunk kint.-szólalt meg Esme.
Bent  helyet foglaltunk.Esme az egyik fotelben ült, és pedig a karfán ültem.Emmet és Rosalie és Alice a kanapén , Jasper Alice mögött ált.Bella és Tiffany a másik kanapén ült.
-Mesélj mi történt veled?-kérdezte a kedvesem Bellától
-Hát elég sok minden, de a lényege annyi hogy Charlie  rendbe akart hozni kevés   sikerrel, egy idő után már Reneenek is szólt, aki persze rögtön indult, a reptéről haza felé volt egy balesetünk amit Victoria okozott, a szüleimet a szemem láttára ölte meg, de velem már nem tudott, mert a farkasok megmentettek, aztán ide költöztem itt találkoztam Tiffanyval, azóta is vele élek.Röviden ennyi.-mondta bella és nagyon meglepett, hogy mennyi bajt hoztunk azzal, hogy elhagytuk, én mint családfő hagytam Edwardnak, amit nem kellet volna, miért tettem?
-Istenem, jaj szegény kicsikém úgy sajnálom-mondta Esme és megölelte Bellát
-Hát azért azt a részt kihagytad, hogy megakartalak enni.-mondta nevetve Tiffany, amin Bella is nevetett.
-Ezt nem értem, látom, hogy állat véren élsz, és megakartad ölni Bellát?-értetlenkedtem
-Igen már igen amióta Bellával találkoztam, azóta élek ilyen életet.
-Á most már értem,Tiffany mesélnél magadról egy kicsit te is?
-Persze 4 éve változtam át .Hazafelé tartottam egy koncertről a barátnőmmel, de amikor elváltunk utána egy sötét úton kellet haza mennem, mert csak az az egy út volt.Ott találkoztam egy vadállattal, aki meg erőszakolt.de mielőtt megölt volna, egy vámpír jött a segítségemre, aki nomád volt és érezte a vérem nem bírt ellen állni, de aztán mégis megállt én meg égtem, amikor magamhoz tértem nem tudtam, hogy mi történt velem, de ott volt az is aki átváltoztatott, és elmesélt mindent,a nevét nem mondta  meg, de amikor külön váltunk megkerestem azt aki megerőszakolt és megöltem, bár nem vagyok büszke rá, egy gyilkolásra sem.Egy ideig bolyongtam minden felé, aztán mikor Londanban voltam egy pár napot után találkoztam Bellával vadászat közben.Aki persze nem ijedt meg tőlem és még meg is kért hogy öljem meg, ezen nagyon meg lepődtem persze megkérdeztem hogy miért akar meg hallni, elmesélt mindent rólatok is, és amikor mondta, hogy állat véren éltek, én megkértem rá hogy segítsen átszokni nekem, bár nehezen de belement.Hát nagyon nehezen de meg áltam az emberek csalogató illatát, és ezt mind bellának köszönhetem.-mondta és a végén elmosolyodott.
-Hát csajszi nem semmi vagy. Te mindenkit megváltoztatsz.
-Köszi Emmet, de nem mindenkit-hajtotta le Bella a fejét.Tudtam mire gondol, de ha meghallgatna, akkor biztos másképp látna mindent.
-Bella ha nem haragszol megkérdezhetném, hogy miért nem tudhat Edward rólad? -kérdezte Esme
-Mert nem akar tőlem semmit, és nem szert, még azt sem hagyta hogy el búcsúztam tőletek, és lehet ha megtudná, hogy én itt vagyok, lehet hogy megint tovább állnátok, és ezt már nem bírnám ki.-mondta a könnyeivel küszködve.
-Nem azt már nem engedném, de Bella valamit tudnod kell Edward ról -kezdte finoman a kedvesem
-Nem! nekem Edwardról semmit sem kell tudnom ,nem akarok hallani semmit, le zártam azt az életet, amibe Edward is szerepel.Sajnálom
-De ha meghallgatnál , lehet hogy másképp látnál mindent-próbált rá hatni Rosalie is.
Bella kérdőn nézet rá.
-Ne nézz így!Nézd tudom, hogy ezelőtt nem jöttünk ki jól, de tudom azt hogy mindig szeretted a fivéremet és azt is hogy te a családhoz tartozol, és nekem nem veled volt a bajom, hanem az amit felakarsz adni azért hogy olyan legyél mint mi.de nélküled olyan mintha nem is lennénk  teljesek, hanem egy fél emberek, vagy is vámpír.Neked mellettünk a helyed.-mondta Rosalie, amin nem csak én hanem mindenki csodálkozott
-Köszönöm Rose, ezt jó volt hallani, de az érzések ellen nem lehet mit tenni, hidd el nekem a legrosszabb, hogy ez így alakult.
-Bella hallgass rám! Kérlek, hagy mondjam el, hidd el nem úgy van az ahogyan te hiszed.Ha végig hallgatsz akkor rá jössz hogy miért akarja mindenki, hogy végig hallgass minket.Tudod mit ne adj most választ, gondolkodj el rajta,és dönts, de hidd el amit Edward akkor mondott hazugság volt.
-Jól van gondolkozom, de beszéljünk valami másról. jó?
Beszélgetünk még egy kicsit aztán Alice szólt hirtelen hangosan.
-Edward 10 perc múlva itthon lesz, de az okát nem tudom, hogy miért

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése